mandag 19. oktober 2009

dazzle, dazzle

Nå skal jeg snart ta sats å hoppe i sengen, bare litt ryddings først. Gleder meg grenseløst til i morgen, dere husker hvorfor?
kurset blir nok skikkelig lærerikt, kjenner jeg meg rett kommer jeg til å sitte oppslukt å høre på hva hun sier. hehe.

Det starter i kulturhuset ti på ni, og det betyr litt ekstra tid på morgenen. Deilig! det kommer til å trengs, fordi jeg vil se anstendig ut(å fy, der hørtes jeg ut som bestemor) på fashiondesignkurs. dere skjønner.

nei, nå låser snart kjeven seg, så får raska på!
Idag ble det visst ikke noe bilde, så:

www.junechantal.blogspot.com. Sjekk henne ut! Hun er ubersøt, fantastisk vakker, utrolig fotograf, og bor i nærheten av meg! (har ikke møttes(vi kjenner ikke hverandre), men bare mailet litt.) Ta en tur innom bloggen hennes, si gjerne at dere "kommer" fra meg.:-)


Nattis!

4 kommentarer:

  1. Du er så heldig :D hvem skal du designe klær med?

    SvarSlett
  2. En som har hatt kolekjsoner på OFW. Tror hun het Eva:)

    Selvom det bare er et designKURS blir det nok supergøy!

    SvarSlett
  3. Veldigveldig misunnelig på deg, du må fortelle alt om hvordan det har gått:) Du er virkelig best, takk for søte ord!

    Sv: Jeg liker kostene fra TBS veldig godt, men selvfølgelig - smak og behag:)

    SvarSlett
  4. bare hyggelig June! Skulle bare mangle. Selvfølgelig skriver jeg om hvordan det gikk!

    SvarSlett