lørdag 17. oktober 2009

L for Linn

Akuratt nå er det 14 år og 1 time siden jeg ble født. Da var jeg liten, søt, skalla, og engelskmann.
Today er jeg svær, stygg, har hår ned til brystet og er nordmann/svenske. Tida forandrer seg gitt.
jeg hadde føtter på str.med en fyrstikkeske, nå har jeg 40 i sko. dæven.
Sola skinner, bladene faller, og huset fylles med brownies lukt. mmm!

Frokosten idag var Ben and Jerry. priceless. Om 5 og en halv time kommer 7 veninner og er her og feirer med meg. Gjett om jeg skriver dette med et smil om munnen:-)

Tusen takk for facebookgrattiser, settes stor pris på!

ha en super dag, jeg har skaffet dere fint vær.

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen, Linn! Jeg hadde bursdag for en uke siden (10. oktober) :-) Kos deg masse i kveld med venninner.

    SvarSlett
  2. tusen takk, Anne Marthe! Håper Du hadde en fiin bursdag også! <3

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye!

    SvarSlett
  4. grattiiiis! håper du koser/har kost deg idag :)

    SvarSlett
  5. tusen takk Christina! Det har jeg!:)

    SvarSlett