lørdag 24. oktober 2009

Nice Nails

Jeg elsker å holde på med neglelakk og sånt, fine negler er viktig syns jeg:) Meen, jeg har like tynne negler som håret mitt(eh,...) og de brekker fortere enn jeg vet ikke hva. jeg liker knæsj rosa(fuksia) og korallrød fra mavala når jeg vil sprite opp noe, ellers liker jeg heelt lyse(nesten hvite), sorte, blå, rød elller mørk lilla:) syns neglelakk med farge spriter opp:)

ellers savner jeg mine lange negler, og den fine franske manikyren jeg hadde i sommer!


hvilken farge har du på neglene?

2 kommentarer:

  1. For tiden har jeg bare blank neglelakk, men fransk manikyr, lyselilla, brunt, rødt og rosa går det mye i.

    Sv: Hvilke svarte mener du? :)

    SvarSlett
  2. Sv: Hmm hos meg vises alle bildene.. Men de svarte med frynser er fra Alexander Wang, og de med sølvdetaljer på hælen og glidelås er fra Zara!

    SvarSlett