fredag 9. oktober 2009

Thank God its FRIDAAY!

Heisann folkens! beklager virkelig dårlig blogging i det siste, men nettet har vært nede, og de to siste dagene har jeg tilbrakt i skævven med SNØ. I oktober. jæddæ. Nei men vi hadde det superkoselig, tror ærlig talt at jeg ikke har sovet mer enn en halv time. tilsammen. haha, dere skulle sett meg på trening etterpå. Nei, foresten.

Men jeg håper dere har hatt en super uke, og gleder dere til HELG! Jeg skal sove lenge, shoppe litt (Eh, nei), spise kake, og se film. (og øve til 5 prøver)

Foresten så har jeg 2 gode nyheter til dere: June Chantal (junechantal.blogspot.com) har begynt å blogge oftere (JIPPI!!!) og milano Fashion week har fantastisk streetfashion. jeg deler det med dere:





Ha en fin helg a dere!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar