søndag 4. oktober 2009

STRUL!

åå! nettet er helt teit nå, kommer ikke in på itslearning for å sjekke lekser, kommer ikke inn på face for å gi beskjeder. så takktakk nabo, for at jeg låner nettet :-)
hva gjør dere? jeg gjør lekser mens jeg drikker te av starbucks koppen min og sutter på div drops fra et marked i praha :-D

trinnet skal på friluftstur(les overlevelsestur) på tirsdag, så da får jeg jo ikke øvd før på onsdag til prøvene, og på onsdag er det trening. Jeg sliter. virkelig. To prøver på 1 dag går ikke. Jeg har øvd hele helgen, men jeg skal liksom huske dette også... æsj. Fransk og molekyler. æsj. æsj.
jaja, vet dere, dette er færste gangen jeg håper at turene blir avlyst, jeg trenger mer tid! sist gang ble det ikke tur, og da ville jeg! verden er urettferdig, bare å innrømme.


jaåå du. si et lite pip hvs du også er deprimert. (æsj, NÅ hørtes jeg deprimert ut nå. jæddæ)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar