søndag 13. september 2009

A CUP OF TEA, AND A BISCUIT ON THE SIDE?

dagen idag ble tilbrakt på kaffebrenneriet etter at jeg smset T, som er den eneste jeg vet om som liker kaffe. Kaffe mocha og cookie blei det gitt, enkelt, men fy så godt! gleder meg til starbucks i Praha. Mihi.
etter ca. en time på K.brenneriet tok vi turen til kårner(nesten samme somm KB, bare litt større) og helte i oss arizona iste. Fasen så godt! ahh! Det er en perfekt søndag det!

Hva har dere gjort idag? (elendige på å komentere i det siste!)

4 kommentarer:

  1. Vel.. skulle egentlig gjøre fysikk, men det ble mer snakk og kos i stedet.

    SvarSlett
  2. hehe, sånn blir det nesten alltid på mine søndager også :-) mihi

    SvarSlett
  3. i dag har jeg ryddet og gjort lekser :(

    SvarSlett
  4. det er ikke så gøy, men føler at søndager er til for det. :-)

    SvarSlett