søndag 20. september 2009

I HEART U BROOOO!

dagen idag har vært et kjør. kamp,lekser,rydde,lekser,mer lekser, and the list goes on.
Heldigvis har jeg vært flink å ikke bruke sminke, for jeg har en sånn regel at jeg ikke skal bruke sminke på søndager. Har en tendens til å glemme det...
neste uke kommer til å bli pes fra mandag morgen til fredag kveld. 2 prøver, 4 treninger, masse lekser, 3 innleveringer. trodde ikke ungdomsskoen skulle være så hardt. mehe. får kansje venne meg til det, det er jo ikke lenge før jeg går på videregående gitt. Tiden flyr når man er lykkelig. Og travel. Men er vi flinke denne uken, så får vi en herlig ferie på fredag! Yee det liker vi:-)

foresten, hva er galt med hudpleie innleggene mine. hver gang jeg spør dere om dere kan tipse meg om noe, er detingen som komenterer. Makan. Hm, why?

ÅÅÅ, glemte nesten at: BROR HAR BURSDAG IDAG, GRATTISGRATTIS! gratulerer så mye med 16 års dagen, mini:-)
flaut å glemme det a gitt. han fikk fint kort. Bare spør han selv.

Jaa, da skal jeg gå en liten runde på favvobloggene før jeg stuper i seng. (se bort ifra at jeg sitter i senga fra før av.)
Ha en fin uke folks!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar