mandag 7. september 2009

LA obsession? ME?

å være hooked på en kjendis, er ikke helt meg. hvordan kandet da ha seg at jeg er totalt gal etter Olivia Palermo?
jeg har holdt meg unna Zac Efron bølgen, Beyoncé bølgen, Lauren Conrad bølgen (OK da, pittelitt hooked der også gitt.) dere skjønner.
Jeg digger folk som kan gå med klær på en morsom spenede og enkel måte, uten å måtte kle seg opp som mariann tomasen for å bli lagt merke til.
Så et fantastisk bilde av OP, med en hvit oversized skjorte, jeans (husker ikke om de var sorte eller litt lyse, slitte) og det kraftig statementsmykke. Ahh, det var så fint! men ARGH, jeg finner det ikke igjen! Prøver å legge merke til hvordan folk har håret til forskjelige basisplagg, og merker at de fleste har håret oppsatt når de har bluser. For å se halsen/kraven? Hmm.

Har du hatt en kjendiobsess?

3 kommentarer:

  1. Jeg har en nå - Kristen Stewart. Verste er at etter Twilight syntes jeg ikke hun var "all that", nå synes jeg hun er fantastisk!

    SvarSlett
  2. nicole richie og mary kate olsen (muligens litt pinlig)

    http://ingunnn.blogg.no

    SvarSlett
  3. hehe... mary kate olsn er jo bra da :-)

    SvarSlett