søndag 6. september 2009

good days, bad days?

er det ikke litt rart, på gode dager, da verden smiler til deg, håret er perfekt,du syns du ser bra ut, jo da tar du på deg pene klær. Men de dagene da du føler deg litt neffor, håret er fett og ekkelt, været er kjipt selvom det er sol, jo da tar du på deg hettegense og leggings og går til skolen. Hmm. omvendt psykologi.
I dag følte jeg meg litt sånn. tok på meg pappas tee, og kjeda meg. usminket og trøtt. I morgen skal jeg ha på meg fine klær og kjøpe meg ny krem. fordi jeg fortjener det.

2 kommentarer:

  1. Det hjelper ofte å ordne seg når man har en dårlig dag! man føler seg uansett bedre med litt finere klær enn joggedress/kosedress :)

    SvarSlett
  2. ja ikkesant? er det ikke da rart at på de "fine" dagene at men synes man kun ser bra ut i klærne da? hmm..

    SvarSlett