torsdag 17. september 2009

sickest.

føler meg ikke akkuratt bedre. magen vil ikke samarbeide, og vrenger seg når jeg skal spise. Kvalm og svimmel hele tiden. Å! Jeg kunne sovet av meg sykdommen (det hørtes alvorlig ut gitt...) men neida, jeg måtte øve i HELE dag til samfunnsfag prøven til IMORGEN! Vi fikk beskjed om hva vi fikk på prøven IDAG, så jadda. Fullt kjør. Håper prøven går bra i morgen. virkelig. Det er en viktig prøve så det er beste med en god karakter. (som om det ikke altid er det... damn, jeg har bra ordforåd når jeg er syk!)
Så imorgen blir det å stå opp tidlig, og jeg må gå rett fra skolen til 2 og en halv times trening. yes da.
nei nå ble det mye negativt gitt. positivt positivt positIIIIIIIIIIIVVVVTTTT!
jeg glemte nesten å fortelle at jeg fikk 6 er på engelskfremføringen jeg hadde i går! weehooo!


jaja, nå ble det mye syte/syke/karaktermas. God natt da dere. Skal prøve å ikke få magen til å kværke meg.

challabais!

1 kommentar:

  1. Lykke til på prøven og trening i morgen! Gratulerer med 6'er :D Du er flink!

    SvarSlett