tirsdag 1. september 2009

TELL ME NOW!

Ok, nå er det bare sånn at jeg ikke har noe inspirasjon. Ikke i det hele tatt. hadde tenkt å vise outfit idag, men neida. Jeg slang på meg pappas gamle reklamehettegenser. Shoot me. Så, deres jobb: kom på flere antrekk som består av basisplagg+smykker. gjerne litt crazy. OK? Gjør så godt dere kan, dere vil vel se resultatet?
føler liksom ikke at fine klær kler mitt trøtte mårratryne. vil kaste på meg en lue, men finner ikke Acneluen jeg leter etter. Shoot me#3
oppfattet? LETS DO IT!

2 kommentarer:

  1. synes det var en litt vanskelig oppgave da jeg ikke vet hva du har, hva du liker å bruke osv. men når jeg er inspoløs pleier jeg å ta på tights, longsleeve, tøysko og et høyt skjørt :) det gjør susen!

    SvarSlett
  2. joa, litt vanselig det, men takktakk for tipset!

    SvarSlett