mandag 21. september 2009

un pour moi

I morgen skal hjernen min presse ut alt det den fikk inn idag. Norskprøve, Franskinnlevering. OH YES. Jeg er sliten, jeg er trøtt. Øynene mine henger ned på kinna, men neida, Linn måå innom bloggen for å si noen ord. Det resulterer i snikksnakk i et par timer. Never learn. Jeg får hetta av prøver, så jeg tar på meg noe fint imorgen, så går det kansje bra :-)

Tror foresten jeg er den eneste som ikke er høstdepressiv. jeg elsker høst, røde blader, ferie, bursdag og deilige tykke skjærf.

Ta en titt på disse: elsker visningen til A. Wang, min favoritt designer.

Hva syns du? Nå skal jeg spare til langt hår, og lage flette. mihi.


Er høst like eller dislike for deg?

2 kommentarer:

  1. Har bursdag på høsten, så liker det. Hvor gammel er du egentlig? :)

    SvarSlett
  2. Da er vi 2 om det! :-)
    blir 14 i oktober:-)

    SvarSlett