mandag 14. september 2009

SÅ FÅR VI LEKE POLITIKERE VI OG DA.

Idag er selve valgdagen. og valgvåke surrer på TVen nå. Tror Pappa sitter og ser på. Jeg er interessert i politikk, i stor grad, men jeg skal ikke la dette bli en politiker blogg. mihi.
Mine "nøkkel"ting er at skolene prioriteres, KOLLEKTIVT! asså billettprisene idag er hårresiende, og konduktørene har ikke peiling. bussene går en gang i timen, det er ALT for dårlig! jeg er også opptatt av homofiler rettigheter, at de skal få gifte seg i kirken! jeg er værken kristen eller homofil, men makan til forskjellsbehandling da!

FrP vil ikke la homofile gifte seg i kirken, og har elendig innvandrerpolitikk! Det er absolutt ingen fonuft i det de mener. Krf= religion+politikk=? hm, neeh.
skulle jeg stemt hadde det nok blitt venstre, men jeg er ikke så begeistret for Lars Sponheim. Ville hatt Abid Q. Raja eller Erna jeg da. Eller Jonas, men han er AP han da. hm.


Mihi, ok det ble litt slemt. MEEN jaja.
hva ville/har DU stemt?

(dette ble et veldig særiøst innlegg, så imorgen kjører vi på med inspo. sounds great?

3 kommentarer:

  1. Jeg tror jeg kunne stemt Venstre hadde det bare ikke vært for at de er for EU. Hadde jeg faktisk vært gammel nok til å stemme tror jeg nok jeg hadde endt på AP.
    Inspo liker vi!

    SvarSlett
  2. Jeg tror at Norge har godt av å være med i EU, og samarbeide mer med andre europeiske land.

    SvarSlett
  3. Jeg er enig i det du sier bortsett fra at jeg liker innvandrerpolitikken til frp :) haha. hadde nok stemt høyre tror jeg

    SvarSlett