søndag 30. august 2009

adorable feathers






her er innlegget jeg lovte dere. mine yndlingsbilder for tiden. så vakre, så rarfine. som jeg liker det.
dere trodde sikkert det var noe mer spesielt enn dette, men sorry, det er det ikke. dere har sagt at dere liker å få inspirasjon, så her får dere det.
har dere foresten hørt om de bloggerne som deler ut premier til de leserne som skriver de beste anmeldelsen om bloggen? gosh, så utrolig dumt gjort! Jeg mener at leserne kan skrive anmeldelser om bloggene de leser fordi de vil, ikke fordi de får premie for det. gud asså.
Hva mener dere? ville du skrevet om bloggen min (eller noen andres) hvis dere fikk en fin premie?

2 kommentarer:

  1. Nei, skriver bare om blogger hvis jeg mener at de fortjener en ekstra oppmerksomhet :)

    SvarSlett
  2. det er bra flere er enige med meg!

    SvarSlett