lørdag 8. august 2009

DET KALLAS SJØlTILLIT!

Når man diver (mote)blogg, er det veldig lett å bli sett på som materalistisk eller at folk føler seg stygge og mister selvtilliten. Selv er jeg veldig flink til å tenke; hun der var da ikke sååå pen når jeg ser i et blad, eller tenke: fader, jeg er like pen! Jeg er flink til å ikke sette meg selv foran andre, men like vell ha respekt for meg selv.

Når det kommer til klær har jeg min egen stil, og nei, den er ikke unik, men det er meg. enkelt og greit.


Denne dama har bra stil. Bli inspirert uten å føle at jeg selv er et totalt vrak, DET er jeg flink til. Det er noe jeg liker ved meg selv.

2 kommentarer:

  1. Veldig bra egenskap det! Må bli flinkere til det selv :)

    SvarSlett
  2. ja, det er en egenskap alle burde ha! :-)
    gosh, hvor glad er jeg ikke for at jeg har den egenskapen?!

    SvarSlett