søndag 30. august 2009

thisweekthisweek

vet dere, jeg gleder meg faktisk litt til uka som kommer. Nei, egentlig ikke fordi jeg skal noe spesielt, nei, jeg liker egentlig bare å komme igang. med skoletimer (kunne godt unnvært franskprøven på tirsdag), gymtimer, treninger og mer. torsdag drar hele trinnet til en øy ute i Oslofjorden. (nei, det ble feil. en holm. tiny mini holme), og vi skal telte der. gosh, så gøy det blir! vi skal lege 2-retters der, noe jeg ser frem til! vi får karakterer på det og greier! gøygøy gøy. jeg gleder meg til onsdag kveld, svett og sliten kommet hjem fra trening, dusjer og gleder meg til torsdagen, og på torsdagen gleder jeg meg til å glede meg til fredagen. På fredagen kommer jeg mest sansynlig til å glede meg til Helgen. er det ikke litt hærlig da? gledegledeglede seg? joa, det er herlig.
jeg gruer meg til leksene, fordi jeg ikke greier å sitte stille! eg har alltid blogger som skal besøkes, mail som skal sendes. Som nå. Nå skal jeg egentlig dusje, før jeg gjør litt mattelekser, men neida, jeg måtte jo selvfølgelig parkere flesket ved Macen. OH YES:



bildet: googlet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar