søndag 2. august 2009

GUIDE- sånn blir du NATURLIG sommerbrun med liquid bronzer!

Gosh, jeg vet hvordan det er: det er sommer, været utenfor tilsvarer November, og alle vennene dine er i Syden. Når de kommer tilbake er du dødsbrun, mens du står derog ser på mens de måler skille.

Selv føler jeg meg skikkelig fresh når jeg er brun, kommer ikke sola tyr jeg til en liquid bronzer fra Estee Lauder. den er utrolig bra, men det kan fort bli flekkete og oransje. jeg viser deg hvodan du gjør det riktig, uten skjolder.

ta frem din vanlige dagkrem, gjerne med faktor. bland en liten dæsj (en finger) krem med en dråpe bronzer, og smør jevnt over pannen. jevn ut overgangene til håret. du vil med engang se bruneer ut når du er brun i pannen, så du trenger ikke mye mer.

deretter tar du litt bronzer/krem på neseryggen, husk å jevne ut.

så tar jeg alltig i kinnene og kinnbena, kansje litt på haka. VIPS, solbrun og fin! husk å jevne ut overgangene, du skal se ut som du har ligget på brygga en dag, ikke se ut som du har snublet oppi solpudderet!

HVORDAN FÅ MINDRE DOSE BRUNHET NÅR MAN ALLEREDE HAR TATT PÅ BRONZER:
enkelt og greit: ta litt krem over, så blir huden lysere. Jo mer krem, jo mindre brunfarge. og omvendt.

håper dette hjalp, husk at jeg ikke er ekspert på dette! :-)

2 kommentarer:

  1. Bra tips! Er veldig skeptisk til bronzer, har aldri prøvd det før. Redd for at det skal bli oransje og flekkete :(

    SvarSlett
  2. ja, det var jeg og! men det unker faktisk veldig bra når du gjør det sånn her!

    du kan gå på estetique eller parfymelle og spørre om de har noen små prøver på estee lauder amber bronze liquid bronzer. Det har de helt sikkert, så slipper du å bruke penger på det om du ikke blir fornøyd :-)

    håper det hjalp!

    SvarSlett