mandag 3. august 2009

IMGETTINGINSPOSOTHISWOULDBEAGOODBLOGGWEEK

mhm, im getting inspo! skapet ser ikke så aller værst ut lenger, vet akkurat hva jeg skal investere i til høsten, tilbehør er på plass, jeg elsker det!

sitter med en dobbel latte nå, mmm! gosh, det er så godt! til høsten tenkte jeg å kjøre min egen stil, pga. jeg ikke er superfornøyd med det som er trenden for høsten... jaja, sånn er det! :-)
tenkte å lage et sånn polyvore-kart over hva jeg skal ha/bruke/kjøpe i høst, sånn som jeg lagde i våres. noen som vil ha det?

nå som jeg har ny mascara og greier, så vil jeg ikke lage review etter kun 1 dag, jeg tror jeg bruker den mens jeg er i sverige, så får dere review når jeg kommer tilbake. sounds great? drar på onsdag, kommer på fredag. skal til Koster for den som lurte.



et innlegg er ikke det samme uten bilder, dette ble jo et svada innlegg så her får dere et bildet av Cloe-parfymen. skal dere kjøpe parfyme i høst, kjøp denne! hvis du like versace brigth crystal liker du denne. :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg har versace bright crystal, må lukte på den fra Chloe :) Kan du skrive litt om hva som blir moten i høst? og i tillegg lage polyvore-greier? :D

    SvarSlett
  2. versace bright crystal lukter kjempegodt, du liker sikkert denne da :-)

    nå har jeg laget polyvore, men si ifra hvis det er noe mer jeg skal lage :-)

    SvarSlett