tirsdag 4. august 2009

HER SKULLE DET VÆRT EN OVERSKRIFT...

haha, fantasien min strakk seg ikke langt nok til å finne på noe...


ENDA en høstoutfit:-) like grit å være klar til høsten nå. bare se ut vinduet, deprimerende...

en ting som er kult i høst: NERDEBRILLER! de skal være store, gjerne wayfarers, men alle store briller uten glass (eller gjennomsiktig glass da) er kult. du rokker gata hvis du tør å gå med dem ute. med en starbucks i hånda så blir du den new york baben.

hope u like this too<3

4 kommentarer:

  1. Yes, I like this too! :)
    Må kjøpe meg noen nerdebriller!

    Men har du lyst til å skrive litt om hva slags jakker som er "in" i høst/vinter? altså ytterjakker!
    Skriv gjerne om støvletter også :D

    SvarSlett
  2. Jeg har skikkelig problemer med å få kommentert på bloggen din siden du har den man må fylle inn bokstaver når man kommenterer.. Må bruke google-kontoen min, må prøve 10000 ganger for å få wordpress-kontoen til å virke :(

    SvarSlett
  3. ja, selvfølgelig kan jeg det! :-)

    Uff, visste ikke at det var problemer... skal sjekke det opp, men tror det er noe feil med blogger.. :-(

    SvarSlett