lørdag 8. august 2009

ANOTHER, ANOTHER, ANOTHER POLYVOOORE!

(OK, det der ble litt sånn musikal ish. tenk dere de andre overskriftsalternativene jeg hadde...)




lagde en høstoutfit og en partyoutfit istad:-) Jeg syns alltid det er så vanskelig å pynte meg til fest om høsten, sommerkjolene blir for kalt, men pakke seg inn i dunjakke? NEI!

PARTY:
jeg valgte ut en enkel topp i en dypere blå/turkis farge. Det er en farge som går igjen i høst, så en kul, enkel partytopp i denne fargen er en god investering.

Jakken er i en modell som ligner litt på den moderne MC-jakken. Jeg syns den er råtøff, og for dere som ikke er begeistret for paljetter (inkl. meg) er en sånn jakke veldig kul!

Lyse jeans er en favoritt hos meg. mange tenker at man skal bytte ut de lyse jeansene om høsten og pakke frem de mørke, nei, jeg er ikke enig. Resten av klærne om høsten pleier jo ikke å være så lyse, så å kompansere med lyse bukser til en mørk overdel er veldig kult.

et par enkle pumps, denne gangen i en dyyp blåfarge i lakk. kult til turkis.

noen kule armbånd gjør outfiten mer interesant:-)

en kul, clutch er en noe jeg mener alle jenter skal ha. Jeg elsker denne fra YSL!

BACK 2 SCHOOL: skolen begynner jo snart, og morgenene blir mer stressende. Har du noen basisplagg å velge mellom, blir morgenene lettere. Skolevesken syns jeg er rålekker, og den gjør skoledagen litt morsommere :-)


Se, bli inspirert, og bruk det jeg har laget til å lage deres egen stil. Jeg gjør dette for at dere skal bli inspirert, og fordi at jeg elsker å gjøre det. ENJOY!

2 kommentarer: