søndag 2. august 2009

Oa hela natten, oa hela daan!

sent innlegg dette folkens, sitter med øreproppene stappet godt inni ørene, mens youtube blir overbelastet med svenske slagere! jepp, slagere! pappa er Svensk, oppvokst med den musikken, så jeg kan ALLE, men her i familien er sånn musikk bannlyst! såvidt jeg tør å kunne de, uff, nei ikke populært her i huset.

MEEN, de er slagere! de er humørspredere, og ja, de er dårlige gamle sanger, men det gjør at jeg digger de! OH YEA!
i løpet av 48 timer med radiohøring og potetgullspising på sørlandet kunne jeg ALLE svenske hits. nei, det ble feil, jeg kunne alle sangene. Det var jo tross alt slagerdager på P4!

vi snakker Niklas Søderstedt, Freestyle, Kent, Jan Teigen, Finn Kalvik, Bobbysocks and more. Musikkquis here we come!

(sorry pappa, selg meg til en annen familie med smålandsdialekt, dalahester i vinduene, midtsommarkrans på bordet året rundt og svensk flagg i hagen. Med freestyle på radioen. der hører jeg hjemme. OH YEA!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar