lørdag 8. august 2009

HUDPLEIE



hudpleie er noe jeg er veldig opptatt av. Funker ikke huden funker ikke jeg rett og slett. Hudpleie er noe jeg godt kan bruke litt penger på, så lenge jeg finner noe som funker.

sminkefjerner: jeg bruker en sminkefjerner fra garnier som heter sensitiv et eller annet. fant ikke noe bilde, og den finnes heller ikke i norge. Så når jeg ikke får tak i den i Sverige bruker jeg loreal demaq expert 2 in 1 milk and toner. Begge er veldig gode :-)

Renskeprodukt: Jeg har prøvd maaange renseprodukter men garnier pure 3-i-1 er den aller beste! den har små peelingkorn, så jeg slipper å bruke en skrubb også. Love it!

Toner: jeg bruker garnier pure toner, fordi jeg liker ikke å blande forskjellige produkter. Denne er veldig drøy, og den fjerner ALLE kviser! :-)

krem: jeg bruker garnier fresh, fordi den gjør at huden min ikke blir dehydrert. dehydrert hud danner flere kviser for å normalisere seg. Og det vil jeg ikke;-)

leppeprodukt: jeg elsker rosebud, og rosebud minted rose er den som leger mest. liker også den med eucalyptus.
jeg måtte ha med eos, siden jeg har så lyst på den. haha.

Deodorant: jeg bruker deoen fra Dove go fresh, og jeg ELSKER den! den lukter godt, og er alkoholfri! jeg tåler ikke alkohol i deodorant, så du kan tro jeg har brukt mange for å finne den beste...

Dusjkrem/showergel: Dove go fresh showergel er veldig bra, den gir meg babymyk hud samtidig som den lukter agurk! :-D

bruker dere noen av disse produktene? Hv ilke produkter er deres favoritt?

2 kommentarer:

  1. Jeg bruker samme deodorant og leppomade som deg! Ønsker meg eos jeg også :)

    SvarSlett
  2. ikke sant de er bra?
    eos virker så bra, samtidig som de er søte:-)

    SvarSlett