lørdag 1. august 2009

GUIDE-finn rett i mascarajungelen!

Nei, det er ikke lett å finne rett i mascarajungelen, men her er noen tips (fra MEG!) som forhåpentligvis hjelper.

LENGDE. mascaraer som lover lengde er veldig fine for deg som allerede har lange øyenvipper, og vil ha mest mulig ut av dem, eller har korte du vil "forlenge". disse gir ofte ikke mye volum, men kompanser med en god volummascara, så blir det veldig bra.


YSL everlong mascara 245 kr, Loreal telescopic 159 kr (jeg elsker den!)

DEFINISJON. mascaraer som lover definisjon har ofte (eller bør ha) gummibørste, for et mer letthåndterlig arbeid. det gir et naturlig, våkent resultat!



diorshow iconic 265 kr, define a lash 129 kr (denne er faktisk veldig bra! tro meg, jeg er kresen)


VOLUM. de fleste jenter får ikke nok volum til vippene, og det er faktisk (tro meg, been there done that) veldig vanskelig å finne en bra en! En volummascara lover tykke, tette vipper.



diorshow 265 kr, maybelline volum express collosal.

ALT I ET- MASCARA. disse mascaraene lover litt av alt, lengde, bue, volum OG separasjon. veldig mange sverger til det, jeg føler at når man har EN mascara som skal gjøre ALT, da blir bare litt av alt gjort. litt lengde, litt volum, litt separasjon. Men smaken er som baken, den er delt i 2. godt det!



great lash fra maybelline, 100 kr, lash queen fra helene rubinstein, 265 kr.

2 kommentarer: