søndag 9. august 2009

"det ække så ille at det ikke er godt for noe!"

nå sitter jeg og spiser frokost. Hadde tenkt til å sove lenge og sitte ute av steike, meen det ble en av to; sove lenge. Det pøser ned, men samtidig er jeg rimelig fornøyd siden det er en god grunn til å rydde. rommet mitt trenger det, (mammas helse trenger det. HØhøhø..hø)

Så får vi se om jeg får laget en collage eller 2 idag, eller et eller annet kreativt. Jeg vurderer å jogge hvis været blir bedre, MEEN jeg føler meg LITT sliten, LITT vondt i halsen, LITT hodepine, LITT lat, and the list goes ooon.
våknet kl. 2 i natt, og hostet til klokken var 3! Rimelig sliten? OH YES.

men vi sjåast! puss o kram

2 kommentarer:

  1. Slitsomt å våkne midt på natta da! Jeg har vasket og ryddet hele huset i dag :o

    Post gjerne noen collager senere :D gjerne nå også :)

    SvarSlett
  2. flink til å rydde du!

    skal poste collager :-)

    SvarSlett