søndag 23. august 2009

isaidtomyself

jeg er hjemme med brownie, en stor kopp ischai, og har det bare generelt fint. ser på friidrett og det har jeg forsåvidt gjort de siste dagene. Skolen begynner igjen imorgen, en uke siden sommer ferien sluttet. vilt! tiden går for fort. (<>) joa i alle fall. Jeg gleder meg mer og mer til ORDENTLIG høst! det er ikke vits med sommer når ferien er over! det kan god reine, være kalt, og gule blader på trærne, mens jeg sitter inne med latte, stearinlys og vogue. Jeg er sikker på at denne høsten kommer til å bli en av de beste. Ahhh, som jeg lengter! Praha, gode strikkejakker, og varme sko og mørke kvelder.
leppa har foresten blitt bedre, armen derimot. hello ibux!

sikler på denne. elskbar!

2 kommentarer:

  1. ja, det går fort :o en hel uken siden 1. skoledag, det føles ut som at det var i går!

    SvarSlett
  2. ja ikke sant! men nå er det bare 4 uer til ferie! gosh, i love it!

    SvarSlett