lørdag 1. august 2009

PERFECTBROWSFORU




Om du er mørkhåret har du ofte mørke bryn, men er du som meg, naturlig blond, da har du ofte lysere øyenbryn også.
Jeg vet ærlig talt ikke hvorfor folk bruker øyebrynspenn (been there done that), det blir jo reine helvete av streker! uff nei, jeg sverger til skygge. Jaha, takk for den sier du, det er jo vanskelig å få tak i!
JA, en skygge ved navn ØYENBRYNSSKYGGE finnes såvidt, jeg fikk et tips av Jan Thomas: buk en skygge (earth spirit skyggene til maxfactor er perfekte) påfør med en såkalt angled brush (børste med skrå bust)

jeg har earthspirit i 110 onyx, og ja, den er SORT. men det går bra, tegner opp løst og forsiktig, for brun blir bare bæsjebrunt på mine bryn, siden de har rødskjær (jwg hadde rødlig hår da jeg var liten, nå blondt. makes sound? nope)

Og ja, dette funker! begynn å legge farge på midten av brynet, så slipper du så sterkt skille fra hud til hår.

2 kommentarer:

  1. Takk for tips, det skal jeg prøve :)

    SvarSlett
  2. bare hyggelig! håper du får det til! :-)

    SvarSlett